Veelgestelde vragen

Antwoorden op veelgestelde vragen

Je kunt een rit reserveren via onze website, per telefoon of WhatsApp. We sturen altijd een bevestiging.
De prijs is afhankelijk van afstand, aantal rolstoelen en tijdstip. Je ontvangt vooraf een heldere prijsopgave.
Ja, we vragen €25 aanbetaling per reservering. Deze wordt niet geretourneerd omdat wij de datum dan voor je blokkeren.
Onze bussen zijn geschikt voor maximaal 6 rolstoelen per rit.
Ja, begeleiders zijn welkom. Geef dit vooraf aan bij je aanvraag.
Al onze chauffeurs zijn gecertificeerd voor rolstoelvervoer en getraind in klantvriendelijkheid en veiligheid.
Reserveer idealiter minimaal 24 uur van tevoren. Voor spoedgevallen kun je ons altijd bellen.
Ja, alle rolstoelbussen hebben oprijplaten of liften.
Ja, neem contact met ons op voor aanpassingen. Wijzigingen zijn kosteloos tot 24 uur van tevoren.
Nee, wij rekenen géén kosten voor wachttijd.
Ja, wij dekken ruim 70% van Nederland. Neem contact op voor beschikbaarheid in jouw regio.
Ja, wij bieden groepsvervoer voor rolstoelgebruikers, tot 6 rolstoelen tegelijk.
Bagage is toegestaan. Geef vooraf aan wat je meeneemt, zodat we daar rekening mee houden.
Ja, dat is mogelijk. Geef dit aan bij het aanvragen van je rit.
Ja, al onze ritten zijn volledig verzekerd volgens de wettelijke eisen.
Ja, voor terugkerende ritten kunnen we een vaste chauffeur toewijzen indien beschikbaar.
Wij proberen altijd 5-10 minuten voor vertrek aanwezig te zijn.
Ja, dit is mogelijk voor zorginstellingen en vaste klanten.
Ja, je kunt een rit boeken voor een familielid, cliënt of patiënt. Geef dit duidelijk aan bij reservering.
Je kunt ons 24/7 bereiken via telefoon, WhatsApp of e-mail.